pondělí 23. dubna 2012

49.

Je zhola zbytečné se ptát, má-li život smysl či ne. Má takový smysl, jaký mu dáme.

Seneca

 Taky máte pocit, že je pořád pondělí? I když mně pondělí nepřipadá tak strašné, většinou rychle uteče. Ale následuje ho úterý, kdy máme psaní na stroji, které jsme si loni vybrali jako volitelný předmět, ale nenávidíme ho, a tělocvik a sportovní hry. Tělocvik ráda moc nemám, ale dá se to vydržet. A navíc sportovní hry?  Naštěstí se o hrách po psaní alespoň rozhýbeme. 

A mám tu pro vás ještě něco navíc, abyste nezapomněli, co jste se ve škole naučili. Ale, prosím, neodpovídejte na všechno, ať zbyde taky na ostatní ;)
http://www.ucebnicemapy.cz/files/3/21940.jpgZačneme zeměpisem.

1) Hlavní město USA, Kanady, Austrálie?
2) Vyjmenujte alespoň pět zemí, které vznikly rozpadem Sovětského svazu. 
3) Jaké je nejmenší moře na světě?
4) Do jakého moře se vlévá řeka Vltava?
A poslední bude lehoučká
5) jaké státy sousedí s ČR ?



Pa =)
Verry Chatty 

PS:   Co říkáte na tohle procvičování a opakování vědomostí? Samozřejmě to nebude stále formou otázek, třeba vymyslím nějakou tajenku či slovní úlohu. Mám?


 


6 komentářů:

  1. Jéj ani mi tu školu nepřipomínej :P :D
    P.S: Byla bych moooc ráda, kdyby jsi navštívila můj nový blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D
      Ještě o těch tajenkách a tak popřemýšlím, možná udělám nějaký jednoduchý - kolik je pět a pět a tak =D Uvidím ;)
      PS: musím říct, že je to pro mě skoro samozřejmost, když mi někdo napíše komentář a má blog, tak se na něj podívám =D

      Vymazat
  2. Škola.. nepřípomínej mi to! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D
      URČITĚ ta tajenka nebude souviset se školou a učením =D

      Vymazat