středa 4. dubna 2012

"Kniha"

Co byste řekli na to, že bych vám tu dala začátek jedné z mé "knih" ? Nebudu to nijak opravovat, chci abyste věděli, jak jsem dříve psala (a myslím, že se to moc nezměnilo).

Úvod
Tahle kniha je o…. něčem. A to je hlavní. Každá kniha o něčem je. Teda pokud tak kniha není prázdná. A tahle kniha rozhodně prázdná není. Ale měla bych začít a nebrblat o nesmyslech, proto začnu prvním zápisem do deníku.

Pondělí, 2. října


Milý deníčku (jak dětinský!Asi si vymyslím nějakou osobu, pro kterou tento deník bude, protože deník přece není osoba a tak ho nemohu takhle oslovovat. Je to přece na hlavu. ), Dějou se věci! Ještě včera jsem po něčem toužila, protože se nic nedělo. Ale dnes, když se něco děje, radši bych se unudila k smrti. Je to ale od rodičů podraz! Mohli mi to říct dřív! A kámošky jsou na mě naštvané. Ale jak bych za to mohla! Co mám dělat? Doufám, že to dobře dopadne! Jestli to může dobře dopadnout. Trucuju. Už docela dlouho. 

Tohle jsem napsala hned po tom, co jsem tuto zprávu řekla kamarádkám. Teď už vím, jak to dopadlo a mohu vám říct, že dobře. Tento úvod není jen úvodem. Uplynula už dlouhá doba, co jsem se to dozvěděla. A pokud chcete vědět co se stalo, jak to začalo, pokračovalo a skončilo, čtěte dál! A ještě něco, co jsem si zjistila o mém jménu.Běla, v překladu bílá, čistá. Jestli to má něco z čistotou, tak moc čistotná nejsem. Ale nebudu vás dál zdržovat od samotného čtení dřívějších událostí. Dávám vám svolení, můžete začít číst!

Tohle "dílo" jsem začala psát někdy v lednu minulého roku. A skončila jsem... Po letních prázdninách nebo tak nějak.  Prostě mě to začalo nudit. Po sedmdesáti stránkách. Cca tři kapitoly před koncem. 

pa =)
Verry Chatty 
PS: Jaké vám to přijde? dětinské, divné, nudné? Mě jo. 
PSS: mám přidat pokračování?

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. sice nevím, jestli to myslíš dobře nebo ne, ale děkuju =P

      Vymazat
  2. Je to úplně jiné než můj příběh, ale líbí se mi to :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D všechno, co napíšu, je jiné než to tvoje =D ale dík =P
      Myslím, že to odpovídá věku, kdy jsem to psala =D

      Vymazat